duminică, 21 noiembrie 2010

Everything has a begining

Iata'ma aici, in blogosfera[am auzit cuvantul asta la badea....nu stiu sigur daca exista:))]. Am inceput blogul asta...ok e un blog...ca sa scriu tot ce imi trece prin cap :))....
Deci nu mai are rost sa ma introduc...trec direct la subiect....ok nu am nici un subiect in cap=))....exista foarte putine dati cand sunt serios si asta nu e una din ele....asa ca imi pare rau daca acest post va plictiseste de moarte dar promit ca o sa pun un post mai amplu mai pe seara sau maine sau candva pana in 2012 :))

p.s.: sper sa pot scrie de pe telefon

later edit: da merge sa scrii de pe telefon....cred ca mi'am gasit ocupatie pt noptile cand nu am somn :))

6 comentarii:

aleadada spunea...

hey! bun venit printe blogari! sper sa ai inspiratie din plin, dar si talent la scris pt ca degeaba ai inspiratie daca nu te poti inspira si inca cva ... nu uita ca daca postezi cu carul nu inseamna ca neaparat cn-va va vrea sa citeasca ce ai scris ! bafta cu asta ! :)

a da inca cva .. nu o lua in nume de rau .. dar ai cam inceput cu stangul in ceea ce priveste inspiratia . ma refer la numele blogului ... e ochestie se numeste plagiat ;) cred ca stii ce inseamna

Mad. spunea...

a facut ale deja introducerea:))... si eu iti urez bun venit in lumea blogarilor... si un sfat daca vrei sa faci ceva cu blogul tau da.ti silinta nu scrie cand te plictisesti , nu ai somn sau nu ai ce face ca nu iese nimic ;)... Bafta!

Radu spunea...

titlul e provizoriu pana imi vine alta idee...si multumesc de sfaturi >:D<

aleadada spunea...

a si inca cva ... daca tot vrei sa schimbi pe aici lucrurile ... te sfatuies sa schimbi si look-ul blogului ... nu se potriveste de loc cu ceea ce ai scris pana acum si presupun ca nici cu ce vei scrie in continuare ... si daca iti pui fundalul uni ar trb sa iti pui u banner ... daca iti pui fundal gen al ralucai poti sa il lasi si fara

Radu spunea...

da o sa.i schimb fundalul cum ajung acasa

Radu spunea...

gta am facut schimbarile necesare :)

Trimiteți un comentariu