miercuri, 29 decembrie 2010

Time

TIMPUL. Ceva ce m.a fascinat mereu. Nu.l poti da inapoi sau inainte. Il poti doar trai. Nu poti vedea ce te asteapta in viitor. Nu poti schimba trecutul.
Ai vazut titlul si iti imaginai despre ce e vorba, iti imaginai VIITORUL. Acum citesti asta si esti in PREZENT. Cand vei termina de citit iti vei aminti ca in TRECUTUL tau ai citit acest post. Atat de simplu curge timpul.
De nenumarate ori mi.am dorit din tot sufletul sa ma intorc in timp pentru a schimba unele decizi pe care le.am luat, decizi ale caror consecinte m.au afectat profund. De nenumarate ori am vrut sa imi cunosc viitorul pentru a.mi infrange aceasta frica idioata de necunoscut. Dar sunt doar un om neputincios, sclav al timpului. Trebuie sa ma impac cu ideea, sa nu mai regret trecutul.
Pentru a te bucura de viata, trebuie sa o vezi astfel: tu esti intr.o masina pe o sosea. Este noapte. Farurile tale nu bat decat 200 de metri. Trebuie mereu sa speri ca urmatorii 200 de metri vor fi buni. Si asa, din aproape din aproape, cu speranta, vei ajunge la capatul drumului, un capat care ne este destinat tuturor. Atat, fara privit inapoi, fara ingrijorare, fara planuri pe termen prea lung, mereu privit inainte.
Speranta este cheia pentru a.ti incheia drumul in liniste si pace, pe un drum perfect. Si atunci, pentru tine, timpul se va sfarsi si te vei elibera de sub sclavia lui.

7 comentarii:

Mad. spunea...

tema e promitatoare..adica poti scrie o groaza despre ea... sa o extinzi si sa o perfectionezi... probabil ca postul e facut la plictiseala deoarece mai mult te.ai invartit in jurul cozii si nu ai zis ceva concret

aleadada spunea...

stii eu o sa te contrazic si aici ... speranta nu te salveaza de sub "scalvia" timpului ... moartea te scoate din tiparele lui... speranta nu te face decat sa mergi mai departe indiferent de ce s-ar intampla ... ea este ceva constructiv ...

Radu spunea...

da nu am formulat bine...voiam sa ma refer ca atunci cand ajungi la capatul drumului iesi de sub sclavia timpului

aleadada spunea...

pay ... citeste de doua ori minim inainte de a posta cva ceea ce ai scris pt ca poti transmite alt mesaj decat pe ala pe care il vrei... evenutal cere parea cuiva inainte de a posta .. e cea mai sigura cale de a vedea daca mai trebuie lucrat la text/ poezie sau nu

Radu spunea...

ok thx for advice :)

Criszu. spunea...

uneori as vrea sa pot sa dau timpul inapoi ..

Anonim spunea...

textu e mai mult decat genial. ideea e ca timpul, intr-adevar, este o problema unversala la ora actuala. pe cine intrebi ceva despre timp, spune "nu e destul".... ceea ce mi se pare interesant e ca, la un moment dat, daca suntem destul de inteligenti, destul de simtitori, destul de.. nu stiu cu msa spun.... atenti cu viata, vom vedea ca timpul se va dizolva si vom putea trai fara frica "nu mai am timp...". Nu zic ca nu vor mai functiona ceasurile, nu, dar..... in fine. Am o postare cu "2 in1 part2 (in cautarea unei lumi fara timp)" o gasesti in arhiva la 2010, noiembrie. poate-o citesti.
:)
Buna treaba <3

Trimiteți un comentariu